2009. július 19., vasárnap

Menyasszonyi ruhák - Tündéreknek

Találtam egy weboldalt, ahol nagyon különleges menyasszonyi ruhák vannak. Elnara's Medieval Bridal Fashions.Mintha egy mesevilágba csöppentem volna, itt a menyasszonyok tündérek lettek a ruhakölteményekben. Varázslatos színek és anyagok, meseszerű - királylányos szabásvonalak.




Ezeket a képeket nézegetve kicsit fellélegzek: talán végre eljön az egyedi menyasszonyok kora, és véget ér az egyen menyasszonyi ruha divatja. Ha belenézek egy magyar esküvői magazinba, olyan érzésem támad, mintha minden oldalon ugyanazok a ruhák lennének. És ha belelapozok egy másik magyar esküvői magazinba, akkor pedig azt érzem, hogy itt ugyanazok a képek vannak, mint a másik újságban? Na és ráadásképpen jönnek a menyasszonyok hozzám az elképzelésükkel, és ugyanazokat a képeket küldik , amikkel mindenhol találkozom. Mintha nem lenne nekik saját képzeletviláguk. Vagy nem mernek álmodni? Vagy ennyire fontos lenne a divat: hogy nekem is ugyanolyan ruhám legyen, mint az újságban levő tucat?

Ezért külön is megbecsülöm és tisztelem azokat a menyasszonyokat, akiknek saját ötletük, álmuk van. Akik megrajzolgatják az álmaik ruháját. És akik merik viselni a "másmilyent", az egyedit, a különlegeset.

Ezt a tündéres weboldalt is az egyik menyasszonyom (aki tündér:) küldte, és teljesen lenyűgöz a világa. Amúgy is imádom a tündéreket:)

4 megjegyzés:

  1. Én is szeretem az egyéniségemet belevinni mindenbe amibe belekezdek.Igazi művészlélek vagyok,csak sajnos az anyagi helyzetem nem engedte meg számomra, hogy saját esküvői ruhát csináltathassak magamnak,pedig nagyon szerettem volna.De az egyik barátnőm ajánlotta a Fehér Ara-ny ruhaszalont ahol találtam egy igazán eredeti és csodálatos ruhát.Úgy néztem ki benne,mint egy igazi hercegnő Bloody Mary korából.Szóval itthon is lehet találni olcsón szép dolgokat,csak keresni kell.Fájt is a szívem,hogy csak kölcsönöztem és nem tarthattam meg.De azt hiszem az eladó hölgy ruhák varrásával is foglalkozik.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem, az egyéni ruha varratása nem drága. Természetesen, ha vki gyémánttal akarja kirakatni a ruháját az megint más:)

    Én, varrattam a ruhámat. Gyönyörű fehér, könnyített selyem anyagot vettem, majd megvarrattam. Kemény 9 00 HuF volt az anyag+varratás.

    Az igaz, hogy igazi selyemanyagot kapni itthon, kifejezetten tortúra. Ráadásul, ha vki önállóan akar textílt venni, akkor értenie is kell az anyagokhoz. Több helyen át akartak verni és függönyagot vagy kárpitanyagot akartak rámsózni .... De hát ez Magyarország:)

    VálaszTörlés
  3. Helló!

    A tündés ruhákat sajna nem találtam a honlapon. Az égszerek nagyon gyönyörűek. Nem lehet valahol ilyeneket itthon is kapni?

    Köszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Itt nézegetheted a tündéres ruhákat: http://www.medievalbridalfashions.com/gowngallery.htm

    Hasonló ékszereket láttam Kutassy Andrea weblapján, szerintem tőle tudsz vásárolni: http://www.andreakutassy.com
    Dia

    VálaszTörlés

Kérhetek egy LIKE-ot?